جستجوی این وبلاگ

جمعه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۶

سلطان بانوی اس ام اس!

یك دختر ۱۳ ساله آمریكایی كه ظرف یك ماه هشت هزار پیام كوتاه ارسال كرده ، عنوان قهرمان ارسال پیام كوتاه آمریكا را به دست آورد.
به گزارش روزنامه دیلی تلگراف مورگان پزگار می گوید به طور میانگین روزانه ۲۶۱ پیام كوتاه برای دوستان و آشنایانش ارسال كرده و تنها به همین خاطر موفق شده است در مسابقه ارسال سریع ترین و صحیح ترین پیام كوتاه كه در نیویورك برگزار شد مقام اول را كسب كند.
در این سری از مسابقات كه ۲۵۰ نفر در ان شركت داشتند افراد باید در كوتاه ترین زمان ممكن جملات یا اصطلاحاتی را برای داوران ارسال می كردند.
از این میان مورگان پزگار ۱۳ ساله از پنسیلوانیا و الی تیروش ۲۱ ساله موفق شدند همه رقبا را شكست داده و به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا كنند.
در این مرحله عنوان شد كه هركس بتواند در سریعترین زمان و بدون غلط عبارت معروف "سوپركلیف راجیلیستیك اكسپیالیدوشس"(Supercalifragilisticexpialidoucious) را كه عبارتی معروف در فیلم موزیكال ماری پاپینز است با موبایل خود ارسال كند برنده جایزه دوازده هزار و پانصد پوندی این مسابقه خواهد بود.
در این مرحله اگرچه الی تیروش زودتر از مورگان پزگار موبایل خود را به زمین گذاشت اما داوران پزگار را برنده مسابقه اعلام كردند، چرا كه رقیب او مرتكب یك غلط بسیار كوچك شده بود.
پزگار می گوید با پرداخت پنج پوند در ماه مشترك ارسال پیام كوتاه به صورت نامحدود شده است و برای پیروز در این مسابقه به طور میانگین روزانه ۲۶۱ پیام كوتاه برای دوستانش ارسال كرده است. بر این اساس این دختر ۱۳ ساله تقریبا در یك شبانه روز به طور میانگین هر پنج دقیقه یك پیام كوتاه ارسال كرده است.

محقق: مهدی صادقی کارشناس فناوری اطلاعات ایران
منبع:آفتاب
7/2/1386

هیچ نظری موجود نیست: